GYÓGYTORNA

Mi a gyógytorna?

A Swiss Medical Services Kft 2021. szeptembertől elindítja gyógytorna és mozgásszervi rehabilitációs szolgáltatásait. Gyógytorna segítségével a különböző mozgásszervi panaszokat enyhítjük, kezeljük, az esetleges sérülések megfelelő gyógyulását segítjük elő. Orvosi diagnózis alapján, diplomás gyógytornász segítségével személyre szabott mozgásterápiát biztosítunk. A kezelések elsődleges célja a fájdalom csillapítása, a funkció és a megfelelő mozgás elérése, helyreállítása.

A gyógytorna, mozgásszervi rehabilitáció az alábbi panaszok, állapotok, műtétek esetén jön szóba:

Boka, láb

• Boka szalagszakadás, sérülés, nyúlás
  • Boka törés utáni rehabilitáció
  • Kalapács ujj okozta fájdalom kezelése vagy emiatti műtét utáni rehabilitáció

Kéz, csukló

• Pattanó ujj okozta fájdalom kezelése vagy emiatti műtét utáni rehabilitáció
  • Dupuytren kontraktura okozta fájdalom kezelése vagy emiatti műtét utáni rehabilitáció
  • Alagút szindróma, kifejezetten carpalis alagút okozta fájdalom kezelése vagy emiatti műtét utáni rehabilitáció

Nyak, váll

• Mellkas kimeneti szindrómák TOS (scalenus szindróma, costoclavicularis szindróma, hyperabdukciós szindróma)
  • Karzsibbadás, karfájdalom, nyaki gerinc mobilizálás, nyaki-vállövi fájdalom ellátása
  • Rotátor köpeny sérülése vagy műtét utáni rehabilitáció

Térd

• Keresztszalag sérülés vagy műtét utáni rehabiliáció
  • Meniscus sérülés vagy műtét utáni rehabilitáció
  • Shaver műtét utáni rehabilitáció

Derék körüli (lábba sugárzó) fájdalmak

• Derékfájdalom kezelése
  • Ülő ideg gyulladás vagy fájdalom kezelése

Covid utáni légzőszervi rehabilitáció

Azoknak a Covid-19-en átesett pácienseknek ajánlott akik a betegség lezajlása után is fulladnak, csökkent a terhelési toleranciájuk vagy aktivitásukban korlátozottak. A légzőgyakorlatok segítik a tüdő megfelelő mértékű átlélegeztetését, segítenek az esetlegesen fennmaradt váladék mobilizációjában, valamint erősítik a légzőizmokat, ezek által hatékonyabbá téve a légzést.

A kezelés

Helyszín: 1119 Budapest, Bikszádi utca 6./a