AIPDerm

Bőrgyógyászati vizsgálat otthonából

Megnyílt az AIPDerm digitális bőrklinika!

Bőrgyógyászati ellátás, kényelmesen otthonából.

Az AIP Labs, kanadai-magyar egészségügyi innovációs cég és a Swiss Clinic 2023. februártól megnyitotta magyarországi közös vállalkozását, az AIPDerm-et. Az AIPDerm egy távbőrgyógyászati klinika, ahova a páciensek a hét bármely napján feltölthetik bőrproblémájukról a képet, és három napon belül garantáltan kapnak diagnózist, valamint kezelési tervet. Világszinten is egyedülállónak számító rendszert Európában elsőként nálunk integráltak széles lakossági szinten az országos egészségügyi ellátásba.

Az applikáció az év minden napján elérhető, miközben az orvosok munkáját egy döntéstámogató mesterséges intelligencia gyorsítja és pontosítja. A rendszer így olyan hatékonyság növelésre képes, amely lehetővé teszi, hogy a szolgáltatás a piaci árnál jóval alacsonyabban érhető el 9.990 forintért. Az AIPDerm okostelefonról, tabletről és asztali gépről is elérhető, és egy, a tünetes bőrfelületről beküldött kép alapján képes diagnosztizálni.

Legyen az elsők egyike, aki kipróbálja a jövő digitális egészségügyét!

Mi az a Mesterséges Intelligencia?

Az AIP Labs csapata egy olyan, úttörőnek számító mesterséges intelligenciát fejlesztett ki, amely egy beküldött fénykép alapján professzionális bőrgyógyászati diagnózist és kezelést tud felállítani szoros szinergiában egy szakorvossal együtt – fontos megjegyezni, hogy a végső diagnózist minden esetben a klinikus hagyja jóvá. Az AIPDerm lényegében egy mesterséges intelligenciával koordinált, egyablakos, end-to-end digitális klinika, amely a világon az elsők között integrálható és alkalmazható az országos egészségügyi ellátásban is. Az Mesterésges Intelligenciát ~2,5 millió képen tanították be és jelenleg több mint 700 bőrbetegséget képes diagnosztizálni, amely lefedi a jelenleg ismert dermatológiai problémák 95%-át.