A Swiss Medical csoport Magyarország 4. legnagyobb magán-egészségügyi szolgáltatója.

Dinamikusan fejlődő csapatunkba új munkatársat keresünk az alábbi munkakörbe:

OFFICE MANAGER

 

Az alábbi feladatok várnak rád:

Postázáshoz kapcsolódó feladatok

  • érkező levelek átvétele, iktatása, szkennelés, kimenő levelek kezelése

Adminisztátori feladatok

  • adatrögzítés vállalatirányítási rendszerekben
  • számlázáshoz adatok előkészítése, rendszerezése
  • számlázási feladatok

Több létesítményhez kapcsolódó üzemeltetési feladatok:

  • szerelési- karbantartási feladat szervezése, szervízelések lebonyolítása
  • éves karbantartási munkálatok elvégeztetése, felügyelése
  • kapcsolattartás a takarítócéggel, a takarítási munkálatok ellenőrzése

Logisztikai feladatok, futár koordinálás:

  • a beérkező igények alapján a legoptimálisabb napi feladat lista összeállítása
  • adminisztráció excel táblázatban
  • futárcéggel kapcsolattartás a rendszeres szállítás miatt + ennek adminisztrálása

Számunkra fontos:

  • Magabiztos MS Office ismeret (Excel, Word)
  • Kiemelkedő kommunikációs és problémamegoldó képesség, rugalmasság
  • Megbízható, felelősségteljes és önálló munkavégzés

Mit kínálunk neked mi?

  • Stabil munkahelyet, hosszútávú munkalehetőséget
  • Egy lelkes és lendületes csapatot, kedves és segítőkész vezetőséget
  • Jó munkakörnyezetet
  • Magán-egészségügyi cég révén vigyázunk az egészségedre! Számos szakorvosi ellátást és éves szűrővizsgálatot biztosítunk számodra! 

Munkavégzés helye:

  • Budapest XII. kerület

Jelentkezés módja:

Ha szeretnél nálunk dolgozni, akkor küldd el magyar nyelvű, fényképes önéletrajzodat bérigény megjelöléssel a hr@swissclinic.hu e-mail címre.