A Swiss Medical csoport Magyarország 4. legnagyobb magán-egészségügyi szolgáltatója.
Dinamikusan fejlődő csapatunkba új munkatársat keresünk az alábbi munkakörbe:
OFFICE MANAGER
Az alábbi feladatok várnak rád:
Postázáshoz kapcsolódó feladatok
- érkező levelek átvétele, iktatása, szkennelés, kimenő levelek kezelése
Adminisztátori feladatok
- adatrögzítés vállalatirányítási rendszerekben
- számlázáshoz adatok előkészítése, rendszerezése
- számlázási feladatok
Több létesítményhez kapcsolódó üzemeltetési feladatok:
- szerelési- karbantartási feladat szervezése, szervízelések lebonyolítása
- éves karbantartási munkálatok elvégeztetése, felügyelése
- kapcsolattartás a takarítócéggel, a takarítási munkálatok ellenőrzése
Logisztikai feladatok, futár koordinálás:
- a beérkező igények alapján a legoptimálisabb napi feladat lista összeállítása
- adminisztráció excel táblázatban
- futárcéggel kapcsolattartás a rendszeres szállítás miatt + ennek adminisztrálása
Számunkra fontos:
- Magabiztos MS Office ismeret (Excel, Word)
- Kiemelkedő kommunikációs és problémamegoldó képesség, rugalmasság
- Megbízható, felelősségteljes és önálló munkavégzés
Mit kínálunk neked mi?
- Stabil munkahelyet, hosszútávú munkalehetőséget
- Egy lelkes és lendületes csapatot, kedves és segítőkész vezetőséget
- Jó munkakörnyezetet
- Magán-egészségügyi cég révén vigyázunk az egészségedre! Számos szakorvosi ellátást és éves szűrővizsgálatot biztosítunk számodra!
Munkavégzés helye:
- Budapest XII. kerület
Jelentkezés módja:
Ha szeretnél nálunk dolgozni, akkor küldd el magyar nyelvű, fényképes önéletrajzodat bérigény megjelöléssel a hr@swissclinic.hu e-mail címre.