A Swiss Medical csoport Magyarország 4. legnagyobb magán-egészségügyi szolgáltatója. Dinamikusan fejlődő csapatunkba új munkatársat keresünk az alábbi munkakörbe:

HR ASSZISZTENS

 

Az alábbi  feladatok várnak rád:

  • HR-hez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása:
    • munkaszerződések, munkaköri leírások, tájékoztatók és vállalkozói szerződések készítése, módosítása, kezelése
    • személyi anyagok naprakész állapotának fenntartása, a változások módosítása, azok nyomon követése, dokumentációja, a dokumentumok lefűzése
    • szabadságnyilvántartás
    • teljesítményértékelések adminisztrációja
    • orvosi alkalmasságik kezelése
  • Bérszámfejtés előkészítése, a bérszámfejtés munkájának támogatása
  • HR rendszer naprakészen tartása
  • Munkavállalói kérdések megválaszolása HR témákban, a társterületek HR támogatása
  • HR csapat munkájának és a HR-t érintő napi feladatok támogatása
  • Céges rendezvények lebonyolításában való részvétel

Számunkra fontos:

  • A HR szakirányú végzettség vagy némi tapasztalat releváns területen
  • Önálló és megbízható munkavégzésre való alkalmasság
  • Kiemelkedő kommunikációs és problémamegoldó képesség
  • Megoldásközpontúság, nyitottság
  • Magabiztos MS Office ismeret (Excel, Word)

Mit kínálunk neked mi?

• Versenyképes jövedelmet, hosszútávú munkalehetőséget

• Egy lelkes és lendületes csapatot, kedves és segítőkész vezetőséget

• Fejlődési lehetőség

• Egy jó munkakörnyezetet

• Magán-egészségügyi cég révén vigyázunk az egészségedre! Számos szakorvosi ellátást és éves szűrővizsgálatot biztosítunk számodra! 

Munkavégzés helye:

  • Budapest XII. kerület (onsite munkavégzés)

Jelentkezés módja:

Ha szeretnél nálunk dolgozni, akkor küldd el az önéletrajzodat a hr@swissclinic.hu e-mail címre.