A Swiss Medical csoport Magyarország 4. legnagyobb magán-egészségügyi szolgáltatója. Dinamikusan fejlődő csapatunkba új munkatársat keresünk az alábbi munkakörbe:
HR ASSZISZTENS
Az alábbi feladatok várnak rád:
- HR-hez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása:
- munkaszerződések, munkaköri leírások, tájékoztatók és vállalkozói szerződések készítése, módosítása, kezelése
- személyi anyagok naprakész állapotának fenntartása, a változások módosítása, azok nyomon követése, dokumentációja, a dokumentumok lefűzése
- szabadságnyilvántartás
- teljesítményértékelések adminisztrációja
- orvosi alkalmasságik kezelése
- Bérszámfejtés előkészítése, a bérszámfejtés munkájának támogatása
- HR rendszer naprakészen tartása
- Munkavállalói kérdések megválaszolása HR témákban, a társterületek HR támogatása
- HR csapat munkájának és a HR-t érintő napi feladatok támogatása
- Céges rendezvények lebonyolításában való részvétel
Számunkra fontos:
- A HR szakirányú végzettség vagy némi tapasztalat releváns területen
- Önálló és megbízható munkavégzésre való alkalmasság
- Kiemelkedő kommunikációs és problémamegoldó képesség
- Megoldásközpontúság, nyitottság
- Magabiztos MS Office ismeret (Excel, Word)
Mit kínálunk neked mi?
• Versenyképes jövedelmet, hosszútávú munkalehetőséget
• Egy lelkes és lendületes csapatot, kedves és segítőkész vezetőséget
• Fejlődési lehetőség
• Egy jó munkakörnyezetet
• Magán-egészségügyi cég révén vigyázunk az egészségedre! Számos szakorvosi ellátást és éves szűrővizsgálatot biztosítunk számodra!
Munkavégzés helye:
- Budapest XII. kerület (onsite munkavégzés)
Jelentkezés módja:
Ha szeretnél nálunk dolgozni, akkor küldd el az önéletrajzodat a hr@swissclinic.hu e-mail címre.