Dinamikusan fejlődő csapatunkba új munkatársat keresünk az alábbi munkakörbe:

TELEFONOS ÜGYINTÉZŐ

Szeretnél ügyfélszolgálaton dolgozni? Itt a lehetőség, hogy kipróbáld magad a Swiss Clinic telefonos ügyfélszolgálatán!

Ha úgy érzed ez eddig rád illik, akkor mutatjuk, hogy miről van szó:

  • Változatos ügyfélszolgálati feladatokkal, gyakorlatban ismerheted meg cégünk működését
  • Teljes körű tréninget kapsz, hogy magabiztosan láthasd el a feladataidat és jól érezd magadat a csapatban
  • Heti 40 órás főállás
  • Jó csapat és családias hangulat
  • Komplex teljesítményértékelés és folyamatos visszajelzés a munkáddal kapcsolatban

Az alábbi feladatokat kell majd ellátnod:

  • Ügyfélszolgálati telefonok kezelése angolul és magyarul.
  • Koordinációs, szervezési feladatok, kapcsolattartás társosztályokkal, orvosokkal, egészségügyi intézményekkel
  • Probléma- és panaszkezelés.

Számunkra fontos, hogy:

  • Képes legyél önállóan megoldani a feladatokat.
  • Úgy gondoljuk, hogy call centerben nem dolgozhat senki, aki nem tud szépen, választékosan kommunikálni.
  • Telefonálni angolul is szükséges nap, mint nap.
  • A számítógéphez értened kell, használnod kell a saját időpont foglaló programunkat.
  • Munkádat nagyon precízen kell végezned, mert tőled függ számtalan, más poszton dolgozó ember feladata, időbeosztása.
  • Ha már dolgoztál call centerben és/vagy egészségügyben az előny, de nem kizáró ok, ha nem.

Mit kínálunk a versenyképes jövedelmen kívül:

  • Stabil munkahelyet
  • Támogató vezetőséget
  • Kiváló, összetartó kollégákat
  • Magán-egészségügyi cég révén vigyázunk az egészségedre! Számos szakorvosi ellátást és éves szűrővizsgálatot biztosítunk számodra!

Munkavégzés helye:

  • Budapest XI. kerület

Jelentkezés módja:

Kérünk, hogy küldd el szakmai önéletrajzodat a hr@swissclinic.hu e-mail címre.