A Swiss Medical csoport Magyarország 4. legnagyobb magán-egészségügyi szolgáltatója. CALL Center csapatunk dinamikusan fejlődik, új kollégánkat keressünk az alábbi munkakörbe: Call Center telefonos munkatárs
Az alábbi feladatokat kell majd ellátnod:
- Ügyfélszolgálati telefonok kezelése magyarul és angolul
- Probléma- és panaszkezelés- telefonon és írásban
- Koordinációs, szervezési feladatok – telefonon és email-ben
- Kapcsolattartás társosztályokkal, orvosokkal, egészségügyi intézményekkel
Elvárások:
- Önálló feladatmegoldási képesség
- Szép, választékos kommunikációs stílus
- Angol nyelvtudás- napi szinten többször használhatod
- Office programok ismerete és magabiztos kezelése
- Számítógépes programok könnyű elsajátítási képesség, speciális időfoglaló programmal dolgozunk
- 7:00-20:00 óráig tartó változó munkarend vállalása
- Precizitás, tőled függ számtalan, más munkakörben dolgozó kolléga időbeosztása.
Előny:
- Call Center folyamatok ismerete
- Ha már dolgoztál egészségügyben
Mit kínálunk:
- Versenyképes jövedelem
- Stabil munkahely
- Támogató vezetőség, családias hangulat, jó csapat
- Összetartó kollégák, akikre a betanulásod alatt és utána is számíthatsz szakmai kérdésekben
- Magán-egészségügyi cég révén vigyázunk az egészségedre! Számos szakorvosi ellátást és éves szűrővizsgálatot biztosítunk számodra!
Munkavégzés helye:
- Budapest XX. kerület
Jelentkezés módja:
Kérünk, ha a munkakör tetsző számodra, küldd el magyar és/vagy angol nyelvű önéletrajzodat a hr@swissclinic.hu e-mail címre! Örömmel vesszük, ha pályázatodat kiegészíted fényképpel és megadod fizetési igényedet.