A Swiss Medical csoport Magyarország 4. legnagyobb magán-egészségügyi szolgáltatója. CALL Center csapatunk dinamikusan fejlődik, új kollégánkat keressünk az alábbi munkakörbe: Call Center telefonos munkatárs

Az alábbi feladatokat kell majd ellátnod:

  • Ügyfélszolgálati telefonok kezelése magyarul és angolul
  • Probléma- és panaszkezelés- telefonon és írásban
  • Koordinációs, szervezési feladatok – telefonon és email-ben
  • Kapcsolattartás társosztályokkal, orvosokkal, egészségügyi intézményekkel

Elvárások:

  • Önálló feladatmegoldási képesség
  • Szép, választékos kommunikációs stílus
  • Angol nyelvtudás- napi szinten többször használhatod
  • Office programok ismerete és magabiztos kezelése
  • Számítógépes programok könnyű elsajátítási képesség, speciális időfoglaló programmal dolgozunk
  • 7:00-20:00 óráig tartó változó munkarend vállalása
  • Precizitás, tőled függ számtalan, más munkakörben dolgozó kolléga időbeosztása.

Előny:

  • Call Center folyamatok ismerete
  • Ha már dolgoztál egészségügyben

Mit kínálunk:

  • Versenyképes jövedelem
  • Stabil munkahely
  • Támogató vezetőség, családias hangulat, jó csapat
  • Összetartó kollégák, akikre a betanulásod alatt és utána is számíthatsz szakmai kérdésekben
  • Magán-egészségügyi cég révén vigyázunk az egészségedre! Számos szakorvosi ellátást és éves szűrővizsgálatot biztosítunk számodra!

Munkavégzés helye:

  • Budapest XX. kerület

Jelentkezés módja:

Kérünk, ha a munkakör tetsző számodra, küldd el magyar és/vagy angol nyelvű önéletrajzodat a hr@swissclinic.hu e-mail címre! Örömmel vesszük, ha pályázatodat kiegészíted fényképpel és megadod fizetési igényedet.