Időpont

Időpont foglaló

Híreink

Csontritkulás (osteoporosis) – A néma járvány

A csontritkulás a csontváz generalizált megbetegedése, melyre a csontminőség romlása és a csonttömeg csökkenése jellemző. Ez a csontvesztés észrevétlenül zajlik, az életkor előrehaladtával fokozódik és csak későn okoz tüneteket, amikor a csökkent szilárdságú csont eltörik.

Szeptemberben műtét előtti laborcsomag és röntgen akció!

Szeptemberben műtét előtti laborcsomag és kétirányú mellkas röntgen akció 20% kedvezménnyel!

Augusztusban 20% kedvezmény a fül-orr-gégészet első szakorvosi vizsgálatára!

Augusztusban 20% kedvezmény a fül-orr-gégészet első szakorvosi vizsgálatára Budapest 3 pontján: Újbudán, Budán és Pesten.

Júliusban is kedvezményekkel várjuk!

Júliusban 20% kedvezménnyel veheti igénybe a szemészet és reumatológia szakrendelés első szakorvosi vizsgálatát minden egészségközpontunkban!

Allergiás kötőhártya gyulladásra mi a megoldás?

A kötőhártya-gyulladás egy gyakori betegség, melynek hátterében állhat többek közt vírusos vagy bakteriális fertőzés, de az is előfordulhat, hogy allergiás reakció okozza a panaszokat.

Páros kedvezmény az ultrahangos fogtisztításra!

Júniusban páros kedvezményt biztosítunk az ultrahangos fogtisztításra! 2 fő esetén 30% kedvezménnyel vehető igénybe a beavatkozás.

A sérv jól ismert, gyakori, és kezelhető probléma

Többfajta sérvet ismerünk. Mindegyik lényege, hogy a hasfal szerkezetében kialakuló lyukon keresztül kisebb-nagyobb mértékben kitüremkedik a hasüreg tartalmának egy része. Ennek megértéséhez egy rövid anatómiai magyarázat szükséges.

Megnyitott a Swiss Clinic Akut Covid Ambulancia, személyes orvosi betegellátás Covid betegek számára!

„Az időben kezdett kezelés életet és tüdőt ment!” - A Covid beteget vizsgálni kell, nem lehet táv konzultálni!

Fül-orr-gégészet és allergológia szakrendelés 20% kedvezménnyel az allergia szezon idején!

Áprilisban 20% kedvezményt kínálunk a két szakrendelésre, hiszen ebben az időszakban egyre többen tapasztalunk allergiás tüneteket.

Partnerünk az otthonápolásban - a Vedox Care!

A Vedox Care otthonápolási szolgáltatóval együttműködésben dolgozunk az idősek, betegek támogatásán!

Információ & Beállítások

Elfogadom