Időpont

Időpont

foglaló

Időpont foglaló

Orvosokat keres a Swiss Medical! Sikeres orvos ajánlás esetén pénzjutalom jár!

Az ajánlás részleteivel kapcsolatban keresse HR-es kollégáinkat a hr@swissclinic.hu e-mail címen, ők nyújtanak felvilágosítást a további lépésekről és a kifizetés módjáról.

Az ajánlói jutalom 100.000 Ft sikeres ajánlás esetén!

A jelentkezésed elküldésével elfogadod az Adatkezelési Tájékoztatónkat!

Szakorvosi pozíciók

Egészségügyi asszisztensi pozíciók

Back office pozíciók

Nincs konkrét pozíció, de szívesen csatlakoznál a Swiss csapatához?

Régóta szemezel velünk, de épp nincs Neked való lehetőség?

Nem keresel ugyan, de ha Nálunk nyílik pozíció jönnél szívesen?

Vagy csak szeretnéd, hogy tartsunk evidenciában?

Ha szívesen lennél Magyarország egyik vezető magán egészségügyi fiatalos, pörgős, szuper csapatának tagja, küldd el szakmai önéletrajzod pár kiegészítő gondolattal (mi érdekel, mik az erősségeid) a hr@swissclinic.hu címre, és mi pedig keresni fogunk, amint nyílik egy hozzád passzoló lehetőség!

MISSZIÓNK

A Swiss Medical 2000 óta azon dolgozik, hogy alapos, megbízható egészségügyi ellátást biztosítson a páciensei számára a személyes kapcsolat megtartása mellett.

Legfőbb értékünknek a kiemelkedően humánus megközelítést és a szívvel-lélekkel történő gyógyítást tarjuk. Legnagyobb erősségünk a komplex szemléletű, gondolkodó orvos kollégák és munkatársaink.

Nagy hangsúlyt fektetünk a megelőzésre, a problémák alapos kivizsgálására és nyomon követésére.

A gyógyulási folyamat alatt senkinek sem engedjük el a kezét!

RÁKKUTATÁSÉRT ÉS FÁJDALOMMAL ÉLŐKÉRT ALAPÍTVÁNY

Támogassa munkánkat adója 1%-ával!

Kiemelt közalapítványunk alapítványunk elsődleges célja, hogy támogassa azokat az egészségügyi szakembereket és munkájukat, továbbképzésüket, akik a fájdalommal élőkön segítenek.

További célunk, hogy támogassuk a fájdalom csökkentésére irányuló készülékeknek, gyógyszereknek, és táplálék kiegészítőknek a kutatását.

Az Alapítvány tevékenysége:

• A fájdalom kezelésében szívvel-lélekkel részt vevő és kiemelkedő munkát végező orvosok és asszisztensek támogatása.
  • Érzékenyítés a humanitárius orvosi és asszisztensi viselkedés irányába.
  • A jelenleg háttérbe szoruló emberi segítségnyújtás és ápolás szerepének erősítése.
  • Új fájdalomcsillapító gyógyszerek kipróbálása.
  • A daganatos betegségek genetikájának megértése és a kezelések fejlesztésének támogatása.

Hogyan támogathat minket?

• Adója 1%-ának felajánlásával. Adószámunk: 18523946-1-43
  • Támogatásaikat az OTP Banknál vezetett, 11711003-20012649 számú bankszámlaszámra is küldhetik.

Segítsen, hogy segíthessünk!

Vezetőségünk